کسب و کار اینترنتی از صفر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

شروع یک تجارت آنلاین یکی از جالب ترین کارهایی است که می توانید انجام دهید. برای انجام چنین کاری هرگز زمان بهتری نسبت به الان و در اینجا نبوده است. در اینجا 6 کسب و کار آنلاین وجود دارد که می توانید امروز راه اندازی کنید و حتی لازم نیست کار روزانه خود را ترک کنید.

وارد کردن

مشاغل جدید خود را با قیمت 0 دلار مشارکت دهید

شروع کار جدید خود را به تأخیر نیندازید. Incfile با قیمت 0 دلار تجارت LLC جدید شما را تشکیل می دهد. آنها همه مدیر را اداره می کنند - شما فقط هزینه های دولتی را پرداخت می کنید. اکنون با استفاده از این لینک تخفیف ویژه شروع کنید.

 

یک مشاور یا یک متخصص شوید

همه ما واقعاً در کاری مهارت داریم و دانش داریم که کسب و کار اینترنتی می توانیم به افراد دیگر منتقل کنیم. مشاور شدن به معنای بهره برداری از موضوعی است که شما در آن مهارت دارید و استفاده از آن برای کمک به دیگران یا آموزش دیگران.

 

مشاغل بیشتری به دنبال متخصصان در موضوعات یا زمینه های خاص هستند زیرا کارکنان آنها از انواع مختلف "جک از همه معاملات" تشکیل شده است. آنها در زمینه های مختلف دانش دارند اما در یک مورد متخصص نیستند.

 

برنامه های مشاوره آنلاین رایج اغلب مربوط به ارتقا a مشاغل مانند مدیریت شبکه های اجتماعی ، بهینه سازی موتور جستجو (SEO) ، تبلیغات جستجوی پرداخت شده (مانند پرداخت با هر کلیک Google Adwords یا Bing Ads) هستند.

 

اگر مهارت طراحی دارید یا از قابلیت استفاده از وب سایت اطلاع دارید ، می توانید با مشاغل تماس بگیرید و انتقادات سازنده تجربه کاربری را برای وب سایت یا فروشگاه آنلاین آنها ارائه دهید. مردم تمایل دارند در مورد چیزهایی که واقعاً خوب هستند فروتن باشند ، اما همه این فروتنی می تواند شما را از مشاغل جانبی عالی در مشاوره باز دارد.

 

کمی اعتماد به نفس پیدا کنید و خود (و استعدادهای خود) را در آن جا قرار دهید.

 

فروش "هنری" در ETSY

افراد حیله گر معمولاً از فناوری دوری می کنند ، اما Etsy جایی است که می توانید یک رسانه شاد پیدا کنید.

 

Etsy یک بازار آنلاین برای تقریباً هرکسی است که می خواهد کالاهای دست ساز خود را بفروشد. اگر چیزی را بافندگی ، رنگ آمیزی ، جوشکاری ، تراشیدن ، دوختن ، قالب زدن یا شکل دادن به آن انجام دهید ، احتمالاً می توانید آن را در Etsy بفروشید.

 

ده دقیقه وقت خود را صرف فروشگاه های مختلف Etsy کنید ، و افراد مختلفی از اقصی نقاط دنیا و اقشار مختلف جامعه را با فروش کالاهای خود پیدا خواهید کرد. یک فروشگاه etsy ایجاد کنید

و مجبور نیستید که در یک فشار جانبی متوقف شوید. افراد زیادی هستند که مشاغل کوچک خود را در Etsy به یک برنامه تمام وقت تبدیل کرده اند. Etsy یک الگوی آسان و بسیاری از راهنماهای راهنما را ارائه می دهد ، بنابراین با شروع بخش آنلاین کسب و کار خود خسته نمی شوید.

 

اگر حتی کمترین خلاقیت یا استعداد هنری دارید ، Etsy برای ایجاد درآمد جانبی بصورت آنلاین بی فایده است.

 

یک فروشگاه قطره فروشی راه اندازی کنید

راه اندازی یک فروشگاه تجارت الکترونیکی آنلاین می تواند یک کار بزرگ باشد و نیاز به سرمایه گذاری اولیه دارد. شما نه تنها به طراحی وب سایت و ایجاد لیست محصولات احتیاج دارید ، بلکه کالاهایی را که می فروشید نیز خریداری ، ذخیره و حمل می کنید.

 

فروشگاه های Dropshipping متفاوت هستند. با داشتن یک فروشگاه dropshipping ، شما فقط باید کسری از آن کار را انجام دهید. فروشگاه های Dropshipping به شما امکان می دهند یک وب سایت ایجاد کنید و محصولات را بفروشید ، اما بدون نیاز به نگهداری موجودی کالا یا ارسال محصولات خود - این مورد توسط یک عمده فروش شخص ثالث مراقبت می شود.

 

هنگامی که مشتری محصولی را از وب سایت شما خریداری می کند ، با یک تولید کننده یا عمده فروش شخص ثالث سفارش می دهید و سپس آن را مستقیماً از طرف شما برای مشتری ارسال می کنید. فروشگاه های Dropship باعث صرفه جویی در وقت ، پول و منابع شما می شوند.

 

ایجاد وب سایت یا گالری محصولات حتی لازم نیست مشکل باشد. شما می توانید با استفاده از WooCommerce یا الگوهای با کاربرد آسان در سیستم عامل هایی مانند Shopify و برنامه هایی مانند Oberlo یک فروشگاه آنلاین ایجاد کنید. فقط در عرض چند روز می توانید به معنای واقعی کلمه یک فروشگاه اینترنتی dropship با هزاران محصول راه اندازی کنید.

 

FREELANCER شوید

برای مدت طولانی ، اصطلاح "فریلنسر" به کسی گفته می شد که کار روزانه ای نداشته و برای مهارت خود در مهارت خود قیمت های بالایی می گرفت. این روزها ، بخش بزرگی از نیروی کار در سراسر جهان با کار آزاد از خانه ، پول اضافی می گیرند.

 

اگر در نوشتن متن ، بازاریابی آنلاین ، طراحی وب یا کد نویسی مهارت دارید ، در یافتن صدها شغل آزاد آنلاین به سر می برید. وب سایت هایی مانند Fiverr و Upwork (قبلاً ODesk) برای کمک به فریلنسرها برای ارتباط با مشاغل در سراسر جهان.

 

مشاغل آزاد می توانند از نمایش های یکبار پرداخت با کار تکرار و یکنواخت به صورت هفتگی یا ماهانه باشند. بهترین قسمت؟ شما به عنوان یک فریلنسر انتخاب می کنید که می خواهید پنج ساعت اضافی در هفته یا 20 ساعت بیشتر کار کنید. به هر تعداد که دوست دارید می توانید پروژه ها را جستجو کرده و یا درخواست دهید.

 

خرید و فروش نام های دامنه

اگر تاکنون فکر کرده اید که خرید و فروش املاک و مستغلات سرگرم کننده و پردرآمد به نظر می رسد ، مفهوم خرید و فروش نام دامنه را دوست خواهید داشت.

 

درست مثل خرید کم و فروش زیاد با خانه های واقعی ، ورق زدن دامنه حاشیه زیادی دارد که می تواند پول زیادی را در جیب شما بگذارد. گرانترین نام دامنه ای که تاکنون فروخته شده است Insurance.com است ، این نام تجاری در سال 2010 با قیمت 35.6 میلیون دلار فروخته شده است. خرید و فروش دامنه در sedo برای خرید دامنه ، شما به چیزی بیشتر از کارت اعتباری نیاز ندارید. شما می توانید دامنه ها را در سایت های خرید دامنه آشنا مانند GoDaddy.com یا در سایت های حراج دامنه مانند NameJet یا





:: بازدید از این مطلب : 283
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : شنبه 15 آذر 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی